Elsa


Elsa heter jag. Jag föddes i Uppsala för fjorton år sedan, och jag bor fartfarande här.
Folk brukar beskriva mig som en glad person. Det stämmer nog ganska bra, jag är glad nästan hela tiden och det är inte ofta som jag är sur.

Jag älskar att fota, jag kommer att lägga upp många bilder i bloggen. Jag tar bilderna med min Canon EOS 1000D, som jag fick i julklapp förra året. Min bästa julklapp någonsin! Jag är inte direkt nåt proffs, men jag blir bättre och bättre för varje dag! :)
Jag tycker också om att måla naglarna, redigera bilder, ritadesigna bloggar osv. Det kommer nog att märkas en hel del i bloggen.

Den största delen av mitt liv består av friidrott. Det finns inget bättre. Jag tränar i världens bästa friidrottsgrupp med världens underbaraste människor.
En dag ska jag bli bäst. Håll utkik efter mig högst upp på OS-prispallen om några år!

Nu vet ni lite om mig!


Ida

Du är redan bäst Elsa :)

2011-09-19 | 22:09:21
BLOGG: http://[email protected]
Frida

Hej jag älskar din blogg designen och din syrras med skulle du kunna fixa en sån till dig omtag ger lösen ord och sån via mejl sen så kan du ju ta bilder från min fb om jag Addar dig

2012-02-27 | 23:50:36



NAMN
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS (publiceras ej)


BLOGG