UDM



Tävlingen i helgen kunde inte ha gått bättre. Jag var med i tre grenar, (60m, längd och tresteg) och det blev personligt rekord i alla tre. Bäst gick tresteget. I sista hoppet klarade jag kvalgränsen till ungdoms-SM, som varit mitt mål hela den här säsongen, så om ungefär en månad åker jag till Göteborg och SM! Jag är hur jävla glad som helst just nu! :D

Nu ska jag snart iväg på träning, vi ses!


Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan sötis hur har din dag varit? :)

Var gärna med på min tävling, länk hittar du i menyn! :)

Lycka till!

2012-02-01 | 17:22:43
BLOGG: http://jaasses.webblogg.se/
Vickan

Vilka skit snygga strumpor! Den som har de på sig måste vara snygg den me

2012-02-01 | 21:00:23



NAMN
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS (publiceras ej)


BLOGG