Framförhållning

Imorgon har vi spexfoto och jag som alltid är ute i god tid med allting började fundera på idag vad jag skulle vara för någonting. Vi har inget speciellt tema utan man får välja själv vad man ska vara och det gör ju det hela ännu svårare haha, men nu har i alla fall jag och Sanna kommit på vad vi ska vara och lite snabbt fixat ihop någonting. Lite detaljer på bilderna, dä blir nog bra ändå.


eviz

Hejsan cool blogg!
Kanske en indian? :) eller psy ? ;) haha de hade ju varit roligt!! Önskar alla dessa nya saker fanns när jag skulle ha spexfoto haha!!
Kolla gärna in min blogg med, en annorlunda tjejblogg!
Var även med i min tävling där du har chansen att vinna ett coolt
och snyggt klistermärke ifrån junkyard!
Eller ta chansen att få en länkning genom att ställa roliga frågor
till min frågestund!
Hoppas du mår bra och får en awesome dag!
Kramar!!

Svar: Tackar tackar, yes en indian! :)
helsa.blogg.se

2013-04-11 | 03:43:56
BLOGG: http://evizlandin.blo.gg
eviz

sv: oh jag hade rätt då :D

Svar: Jajamensan! :D
helsa.blogg.se

2013-04-13 | 17:43:34
BLOGG: http://evizlandin.blo.gg



NAMN
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS (publiceras ej)


BLOGG