Friidrott


Hej jag heter Elsa och jag är sämst på att blogga.
Jag har inte riktigt haft tid att blogga, har haft fullt upp. OS-friidrotten har ju nämligen börjat så jag har knappt haft en ledig stund. Ni förstår ju att jag har det stressigt...
Nädå, jag har inte riktigt haft lust bara. Men här är nåt slags inlägg i alla fall. Just nu sitter jag och kollar på handboll av alla sporter, det är ju faktiskt rätt så kul. Laddar inför friidrotten ikväll och Michel Tornéus längdfinal! Grymt av honom att ta sig dit. Annars så är jag mest imponerad Jessica Ennis hittills, fatta vad bra hon är som presterar så bra fast hon har så mycket press på sig.

Idag har jag vart och tävlat på förmiddagen faktiskt, i Västerås. Jag hoppade inte så bra men det blev långt ändå, pers med några cm faktiskt. Det känns ju bra inför USM nästa helg, jag läääängtar!





NAMN
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS (publiceras ej)


BLOGG