Troubled

Modell: Klara / Foto & redigering: Jag
Två bilder på Klara tyckte jag kunde passa bra så här på torsdagskvällen, jag älskar båda två. Den understa har dykt upp i bloggen en gång tidigare, då med en annan redigering. På tal om det, på min datorskärm har båda de här bilderna en tydlig blå ton och är ljusa, men jag har märkt att när jag har kollat på min blogg på andra skärmar så har bilderna varit helt mörka, utan kontrast och inte lika blåa? Det är ju inte så kul, jag vill ju att alla ska se bilderna som jag har tänkt att man ska se dem. Lämna gärna en kommentar och berätta hur bilderna ser ut på eran dator!


Sarah

Underbara bilder!

Svar: Åh tack så mycket!
helsa.blogg.se

2012-11-05 | 18:26:49
BLOGG: http://goldenphotos.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS (publiceras ej)


BLOGG