Säsongspremiär

Då har vi kört igång säsongen och det på ett riktigt bra sätt! Igår hoppade jag utepers i tresteg i allra första tävlingen, jag har aldrig varit i närheten av att börja en säsong så bra tidigare. Jag hade några ännu längre övertrampshopp också, jag har sagt det hela tiden men jag säger igen att det blir en riktigt rolig sommar det här.
 
Ikväll blir det hockeyyy, vet inte vad det har kommit ifrån riktigt men plötsligt är jag värsta hockeynörden? Är riktigt roligt att kolla på ju, har spenderat många kvällar skrikandes i soffan den senaste tiden. Matchen mot Kanada, trodde jag skulle dööö! Och han Loui Eriksson är så jäävla lik Christian Bale, tänker på det varje gång jag ser honom haha.
Nu ska jag inta min plats i soffan, ha det bra





NAMN
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS (publiceras ej)


BLOGG